Post by rendfuckeabetur on Feb 17, 2022 3:58:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rising Super Chef - Cook Fast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode mange point ▞▞▞
▞▞▞ Rising Super Chef - Cook Fast 2022 version ▞▞▞
Fantastisk spil ærligt, men betal for at følge med eller leve af tilføjer desværre i det andet kort.
Jeg har ikke spillet dette spil i over et år. Hvilken behagelig overraskelse at se, hvor meget det er blevet bedre! Det er et fantastisk spil! Elsker medlemsklubben mulighed. Gav den 4 stjerner kun for at give plads til flere forbedringer😊😊😊
Nyd spillet meget. Medmindre du ikke får nok folk, så koster det dig penge at få flere folk. Og de varer, du har brug for, er en latterlig pris. Jeg mener 52.000 for en blender kom nu.
Jeg har lige prøvet dette spil, det er sjovt og udfordrende indtil videre. Hvis det fortsætter sådan, vil jeg give alle stjernerne og varmt anbefale.
Rising Super Chef - Cook Fast Аркаде fot
Little Big Snake 休閒 wmu
For meget brug af penge, vanskeligt spil
Godt spil det er svært at de falske penge
Rigtig sjovt spil
Det ville være fedt, hvis: Vi kunne få de grønne noter, hver gang vi fik en ekstra stjerne i et niveau. Ligesom: Sig, at vi fik 0 stjerner (som i vi ikke fuldførte/afsluttede/bestået niveauet) - Vi ville ikke få noget, og så klarede vi niveauet, og vi fik 1 stjerne, vi burde så få mindst 1 grøn Bemærk og også: Jo flere stjerner vi får, jo flere grønne sedler bør vi få. Også: Det burde være nemmere at være i stand til at få: Apparater på højere niveau (Som: Det burde egentlig ikke være låst så længe. Det burde også .../.).
Frustrerende! Ingen måde at komme videre på kortet efter et vist punkt uden at betale rigtige penge for bukke for at købe opgraderinger. Det går aldrig, og du ender med at bruge meget mere, end spillet er værd. Grådig grådig!
Selvom spillet er så meget forbedret, og jeg elsker det, bliver omkostningerne ved at spille dette spil meget dyre, når du først nærmer dig 200-tallet. Jeg har betalt op til 30 i spilregninger for at betale flere, og jeg skal betale for at komme igennem det hele nu, og jeg kan spille ret godt. Er der noget galt, fordi det ikke er tid til at udnytte nogen. Jeg bebrejder ikke skaberen, men jeg har bemærket nogle fejl og tid, når spillet skifter til nettet før dets tid. Hjælp
Rising Super Chef - Cook Fast آرکید anha
Jeg elsker dette spil meget ❤️ Men Memories of Cuisine med 15 niveauer, som kommer 3 dage én gang, er virkelig svære at rydde. I starten var det nemt. Når vi ikke kan klare et niveau, får vi ekstra tid ved at betale penge, som vi tjener på det. Men alt går forgæves, da jeg ikke kunne klare det. Foretag ændringer i det, som om vi kunne rydde det
Selvom det er et sjovt spil, er der ingen måde at komme videre på uden at købe kontanter eller tilføje venner. ude af stand til at lave nogen opgraderinger for at hjælpe med at gøre fremskridt indtil mindst niveau 77. et andet madlavningsspil, jeg afinstallerer, fordi de gør det umuligt at spille uden at genere venner til at spille eller bruge en masse penge.
Meget spændende spil udfordrende såvel som sjovt, hvert niveau er fremragende, det er svært at lægge det fra sig bedste ting ikke mange apps
PASSERE!!!! Frøs på 3. niveau. Det er inden for et par minutter af spillet. Tilbyder også $10 i spilkontanter for at logge ind med Facebook, men sender det aldrig. Og ja, jeg sendte en e-mail til Dev gennem spillet. Det ser ud til, at fejlene har været et problem i lang tid.
så snart jeg abonnerer på månedlig basis åbner denne app ikke, irriterende og frustrerende... at annullere abonnement kan ikke engang spille spil meget mindre få fordelen af det nedsatte abonnement... rystende efter niveau 215 bliver niveauet virkelig dumt brugt at være et godt speed food-spil nu bliver mad stjålet æg smider på skærmen leder virkelig efter et andet spil det er gået virkelig rigtig dumt hvis jeg nu kan omvurdere dette spil ville det være -1
Se og tjen videoer afspilles ikke, og efterhånden som jeg åbner denne, se og tjen video, lukkes spillet automatisk.. ---------------------------------- ------
Jeg plejede at nyde dette spil, indtil de gør nogle niveauer umulige at bestå uden at bruge penge mere to gange i ét spil. Det er bare ikke sjovt længere. Jeg er ikke sikker på, om jeg vil spille dette længere, især i stressede tider som den nuværende situation.
Jeg elsker dette spil, det er meget vanedannende og kan til tider være udfordrende.
Dette spil er sjovt og udfordrende.
Rising Super Chef - Cook Fast ஆர்கேட் ymmk
Jeg har spillet dette spil i et stykke tid, og det er faktisk ret forbandet #sjovt eneste problem, jeg har med det, er at spillet fryser, jeg kan ikke bruge min berøringsskærm, og jeg mister min energi og penge og bonusser og det er lige startet inden for de sidste par dage. Lad være med at sige, at det er min telefon. Jeg har en helt ny telefon. Jeg ville sætte pris på, hvis du, pls pls fix dette spil. Ty chuntey konge
Mistede en masse ting, jeg havde brugt alle mine poletter på. Efter opdatering..og den irriterende tutorial skal slås fra. Sænker mit spil. Rådgiv venligst.
Indtil videre er jeg i stand til at følge med i spillet, og jeg er ikke sikker på, hvor længe det vil vare. Det ville være rart, hvis jeg kunne opgradere i begyndelsen, og på den måde ville jeg ikke blive afskrækket tidligt og holde op. Jeg ville være mere tilbøjelig til at deltage, hvis der var lidt mere incitament til at gøre det. For nu vil jeg fortsætte med at spille og opdatere anmeldelse, mens jeg går.
Jeg elsker at spille dette spil, men du kan ikke uden at betale en masse penge, fordi spillet kun er pengeorienteret. Mit råd, lad være med at spille det, det er ikke fair, uanset hvor god du er, og jeg er god til det. Jeg vil afinstallere det og aldrig spille det igen. Spild ikke dine penge på det! Bare en skam egentlig
Jeg har spillet dette i et stykke tid, og jeg er så ked af det, fordi da jeg prøvede at spille det i dag, indså jeg, at jeg var tilbage på niveau 14, mine penge var væk, mine mønter var væk, alle mine niveauer, jeg bestod, var væk, og jeg prøvede at se, jeg slukkede mine facebook-forbindelser, og jeg prøvede ikke at afinstallere end at geninstallere, det virkede ikke, kan nogen hjælpe mig med at komme tilbage til mine oprindelige niveauer, for hvis ikke, er jeg ikke ved at starte forfra, fordi det tog mig for lang tid og meget tid og kræfter bare for at komme dertil
Jeg plejede at elske dette spil, men det er ikke så organiseret! Jeg mener, opskrifterne er meget langt fra hinanden! det er så irriterende! den anden er i venstre side, så løber jeg til den anden side for at få den anden opskrift og går så til midten for at få en anden🙄. Kunderne er væk, før jeg begyndte at lave mad. det burde du rette op på.
Har altid elsket spillet, men nu færre stjerner på grund af de grønne niveauer. Alt for mange grønne niveauer, som koster alt for mange mønter til at komme længere. Det er ikke fornøjeligt.
Det skal være en anden måde, hvorpå du kan blive medlem af dette spil... Alle sender ikke dollars for medlemmer, det skal forbedres for at ændre min food truck på en anden måde end at spillet er udfordrende og sjovt, jeg kan lide det. Jeg vil gerne give det 5-stjernede bare behov for tweeking tak
Godt spil, men for nylig bliver skærmen tom og kan ikke komme ind i spillet
Elsker spillet ville have givet en 5-stjernet smule. Jeg kan virkelig ikke lide, hvordan tingene koster de grønne dollars frem for de penge, du tjener, mens du sælger mad til kunderne for at opgradere apparater. Alt, hvad du forsøger at gøre, er at tvinge folk til at bruge deres faktiske rigtige penge. Og også at skulle have fb-venner for at tjene billetter og sådan. Jeg har kun 1 GB ven, der spiller.
Det ser ikke ud til at være nogen måde at opgradere eller tilføje pander eller noget. Det lader til, at du ønsker/har brug for, at jeg bruger rigtige penge til at gøre sådan noget. Nyd spillet, men jeg kommer ikke til at bruge rigtige penge, så afinstalleret!
Edit: Jeg fik en ny telefon, og gendannelsesmuligheden virkede ikke. Jeg spillede, mens jeg var logget ind på FB, og selvom jeg var på det korrekte niveau, er alle mine indkøb og varer væk. Jeg elskede det, og det fungerede fint uden bannerreklamer i dagevis. Men nu dukker der en annonce op nederst på min skærm hver gang. Det dækker komfuret, så jeg kan ikke engang lege. Jeg kan heller ikke se en mulighed nogen steder for bare at slippe af med annoncer uden at købe en pakke med mange varer.