(Android/iOS) Shootero – Space Shooting Attack 2021 öka ädelstenar hacka
Feb 23, 2022 18:49:48 GMT -5
Post by backtennierayti on Feb 23, 2022 18:49:48 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shootero – Space Shooting Attack 2021 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shootero – Space Shooting Attack 2021 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka ädelstenar hacka ▞▞▞
▞▞▞ Shootero – Space Shooting Attack 2021 2022 version ▞▞▞
Är okej. Annonser är inte obligatoriska eller påtvingade men gör en olycklig skillnad i utvecklingen. Lite metagame tungt åtminstone jag kan få 25 knappt avbrutna lvls spel på en gång. Behöver mer QA-händelse - inte varje powerup som erbjuds verkar korrelera med tilldelade priser och nivåer laddas ibland aldrig vilket tvingar fram en förlust av framsteg. Allvarliga problem med pekskärm & ingångsfördröjning, vanligtvis efter cirka 20 nivåer precis innan en chef - typ dödar mig ganska orättvist, kanske ett kvalitetsreglage hjälper?
VARNING: Spendera aldrig dina riktiga pengar i det här spelet eftersom det här spelet SUGER... Jag förlorade alla mina framsteg men jag sparade till mitt Google-konto. Jag försöker logga in på mitt konto många gånger och fortfarande tillbaka till noll. Jag har spelat det här spelet i 1 månad och jag är redan nivå 75 och jag hade redan maxat mitt Novathirster-plan. Jag hade redan kontaktat Gmail där men inget svar... Installera inte det här spelet, slösa tid. Jag tittade mycket på ADS på det här spelet, sedan svarar de inte på min feedback på Gmail.
Ett par hemska buggar, dålig skalning och obehagliga nivåer leder till en rolig eller frustrerande känsla. Behöver något för att hjälpa dess konsistens.
Spelet har potential men från zon 3 blir det för svårt att passera. det gjorde mig besviken. fixa problemet så redigerar jag mitt betyg
I början tittar jag på animeringen mer än jag spelar spelet, det är alldeles för långt.
Roligt spel men det saknar några seriösa märken av de bästa bullet hell-spelen på mobilen. Du kan inte skapa enheter från botten av skärmen. Min hand är där och jag kan inte se dem. Att inte dö för dem handlar inte om att spela annorlunda, det handlar om att ha en penna. Att kunna spendera premiumvaluta i mitten av körningen på delar som jag inte kan läsa beskrivningen av är också dåligt. Om jag spenderar valuta som kostar pengar borde jag veta vad jag får och hur mycket jag har när jag spenderar den.
Skulle vara trevligt om handledningen inte gick sönder vid den första åtgärden den säger åt dig att göra; klickade på butiksdelen enligt pilen, gick in i butiken och spelet är bara låst i det läget. Kan inte interagera eller kringgå det. Edit: soft lock scenario där introt misslyckades eller inte laddas och en nyckel inte erhålls och fortsätter med handledningen.Det finns för många saker som kräver annonser för att du ska kunna få dem, men du kan få dem utan annonser, det tar bara längre tid (tänk på att det är hela poängen med att se annonser för belöningar), även stridspasset är för kort, jag är den 23 av 30 och jag fick spelet för 2 dagar sedan, som bruh how, jag kollade de negativa recensionerna och de säger att chefen på scen 4/25 är omöjlig, har inte kommit dit än, så ingen aning om det är fixat, även att kombinera redskap bör ha sin egen flik i menyn eller på fartygets uppgraderingsskärm
Det skulle vara ett bra spel om den svåra skalningen inte var utformad för att tvinga dig att titta på annonser.Det är synd när spel är designade kring hur man får ut mest pengar från en spelare istället för att ge en spelare mest glädje.
Grrr, jag var tvungen att få ner det här spelet till en stjärna. I natt låg min nivå på 39 och i morse är den på nivå 6. Alla mina framsteg har raderats. Booooo! Jag njöt av det här spelet, IT/programmerare samlar ihop dina grejer! Jag återkommer när det är fixat..... Avinstallerat...😭
Spelet i sig är roligt, det är en anständig tidsdödare med en rolig uppgraderingsmekaniker för att piffa upp varje körning något. Men det är otroligt buggigt; hitboxar för explosioner och lågor dröjer kvar eller sträcker sig utanför deras attackzoner, oövervinnlighet för både dig och cheferna fungerar ibland inte, vissa attackmönster misslyckas och blir oundvikliga, etc etc. Ett annat problem är själva attackerna; många chefer kommer inte att överskugga sina attacker, vilket leder till vissa orättvisa dödsfall, även om vissa är oundvikliga
Ärligt talat ett av de bästa FTP-spelen i sitt slag. Mikrotransaktioner erbjuds men helt onödiga för att njuta av spelet.
15 minuters tillägg bara för att få dina dagliga saker. Lägg till för detta, lägg till för det, kan inte få detta u mindre du tittar på det här lägget.
Cirka 1k av premiumvalutan försvann precis från mitt spel. (Värde cirka 10 £). Jag har definitivt inte gett dem några pengar. Spelet är bra men inga tillgänglighetsalternativ. Mitt spelklagomål är att saker och ting inte är förklarade och inte är tydliga. Du måste engagera dig och lida av resultatet av dina oinformerade val. Jag har haft flera chefer att frysa under deras osårbara tillstånd och hårdlåsa nivån från att vara komplett.
Bra och smidigt spel, men har många buggar som uppdrag som inte slutförs och dör när du återuppstår, vänligen fixa det.
Det här är ett fantastiskt spel men jag önskade att det fanns co-op men förutom det ett bra spel och fortsätt det goda arbetet.
Spelet är tillfredsställande små tillägg och inte lön för att vinna valuta är lätt att få och alla fartyg kan köpas med den valutan och uppgraderas med föremål du får från gratis loot boxes
Det här spelet är inte alls dåligt... Jag tycker att svårighetsnivåerna är perfekta 👌 och gör att du vill gå längre och längre... Fortsätt med uppdateringarna och fortsätt spela
Shootero – Space Shooting Attack 2021 आर्केड गेम qxc
Tower Defense - strategy games Стратегически siqu
Bortsett från reklam, det här spelet lyckas inte fånga genren och gick uppenbarligen inte igenom några speltestning utanför utvecklaren. De flesta chefer har minst en mekaniker som helt enkelt är dålig design t.ex. leker fiender ovanpå dig utan telegrafering och de råkar ut för ett skott på dig. Inte kul.
Roligt spel. Jag hittade också en bugg som gör dig oslagbar
Bra spel, jag gillar allt, design, grafik, idé, soundtrack. Ibland dyker det upp fel, men det gör ingen skillnad, det är ett coolt spel
Svårighetskurvan gör det irriterande snabbare än det borde, det är kul att strunta i det. Även lvl 6 - 20 Boss behöver en fix... den saken rör sig även när jag pausade spelet, återuppta och ha chefen på dig när det inte var bra, det är löjligt.
Överlag ett roligt spel, jag har spelat det dagligen i några månader nu, jag kom till Zeus-skeppsnivå 40 och utrustningsnivå 30 utan att betala något, så grinden, även om den är väldigt lång, blockeras inte bakom betalväggar. Jag har inte haft några buggar eller andra problem .. Det är fram till idag, när jag gick för att göra mina dagliga utmaningar och hittade min sparade fil som jag har ägnat månader åt att helt torkas utan till synes något sätt att återställa den.
Varje gång jag öppnade appen återställdes den helt och alla framsteg förlorade. Glöm det. Nästa spel!
Shootero – Space Shooting Attack 2021 Arcade epgl
Steg 3 är för svårt... fiender leker ovanpå dig och dödar dig i ett skott och jag kan undvika allt på skärmen i 10 minuter i sträck men jag gör ingen skada. Spelet måste fixas. Och min drönare är avlyssnad och visas inte på min högra sida....var tvungen att installera om spelet och karaktärens framsteg raderades...spelet är skräp
Shootero – Space Shooting Attack 2021 আর্কেড ptjq
Det är bättre än de flesta spel av sitt slag men spela inte detta om du vill ha en kulhelvetesupplevelse. Mönstren för chefer gör det klart snabbt att spelet var designat för att gynna slipning istället för skicklighet. Vad som skulle kunna vara en bra sammanslagning av två olika typer av spel plågas av vanliga mobila asshattery.
Jag rensade alla nivåer vad kul men plötsligt blev alla mina framsteg supero bara sådär inte ens uppdaterade mitt spel installerade om det ingenting och allt förlorade phufffff
Jag dör och återupplivar med 30 dias men fastnar sedan.. hej skämtar du!!
Enkelt och förvånansvärt roligt och detaljerat, och annonserna implementeras på ett sätt som känns valfritt och givande snarare än irriterande
Shootero – Space Shooting Attack 2021 Аркади lxv
Stora problem som måste åtgärdas. När du använder svepkontroll, om det sker en scenbyte eller annons spelas, kommer skeppet att hoppa slumpmässigt, vanligtvis rakt in i fienden och The sheild on revive är mindre än en sekund lång. Det finns heller ingen oövervinnerlighetsram, om du blir träffad av maskingevär tar du i stort sett ett gäng kulor på en gång, och 2 skott räcker för att döda dig under bosskamp. Kan inte röra på sig när den lila saken dyker upp, kan inte samla byte, kan inte undvika. Boss kan döda dig med 1 träff. Vänligen fixa
Roligt spel men många brister. Den lila chefen som spårar alla dina rörelser är OP. Dåligt designad. Torn och drönare är värdelösa. Jag håller med om tanken att låta dem ta skada, men låt dem åtminstone ärva de förmågor vi har tagit genom vågorna, annars är de bara för svaga för att verkligen vara av någon betydelse. Shield ger ingen indikation på när den ska aktiveras och när den är på väg att försvinna. Den målsökande kulan har ingen effekt, som jag har sett, för att öka dess spårning så att den svänger snabbare
Spelet är ok för det mesta. Problemet är att det är helt obalanserat. När chefen gör nästan två gånger din hk i en träff med en snabb multihit låg varningsrörelse är det lite svårt att rekommendera det till någon.
Bra spel. Archero stil. Rampar upp svårighetsgraden lite snabbt.
detta är den enda recension jag någonsin har skrivit; spela inte det här spelet. det är kul, men du kan förlora alla framsteg utan anledning. om du värdesätter din egen tid, spela eller ladda ner något annat. om detta ena problem är åtgärdat, skulle spelet vara 4/5.
En av de bästa tidsmördarna!! Dess beroendeframkallande, roliga, snabba, lättanvända, inget bättre än så!
Spel bra men jag har problem med att titta på annonser på 4g-anslutningar, speciellt när de fryser spelet, 3/5
Pengar hungrig. Varje nivå är betydligt svårare än den föregående och då tvingar den dig att göra ett köp eftersom mängden valuta du får är minimal. Slösa inte din tid med det här spelet om du inte tycker om att titta på samma reklam om och om igen för att få något. Inte värt pengarna och jag önskar att jag kunde få en återbetalning. Jag ångrar att jag laddade ner det här spelet.
Introducerar energibaserade spel... Spel där utvecklarna avråder från att faktiskt spela sitt spel i hopp om att du kommer tillbaka för att bli besviken om och om och om igen.
Jag gillar verkligen det här spelet och det är väldigt beroendeframkallande men det är omöjligt att ta sig förbi zon 5. Pentaliums superförmåga man knackar på dig medan du skjuter över 30 kulor mot dig och skeppet följer dig när du rör dig. Det är omöjligt att komma förbi honom oavsett hur bra ditt byte är. Snälla nörda den chefen annars kan jag aldrig komma förbi zon 5 om du nördar chefen så rankar jag stjärnorna högre upp. Tack
Hej överlag, jag gillade spelet, men det verkar finnas en bugg där jag inte kan klicka på "titta på annonsen" för att få den blå bröstet. Om det finns ett sätt att visa det för er, berätta för mig. Jag har spelat in det på skärmen. Jag ska försöka mejla er
Bra grafik, ganska enkelt spelande. Alldeles för mycket "Pay to Win" MTX-grejer pågår här. Jag dog också av en chef och valde att titta på en annons för att fortsätta, sedan sattes jag på en pausskärm med spelet fortfarande spelade, vilket fick mig att dö igen. Det är en ganska kritisk bugg att släppa med!